Laitan yhden kortin kuvan tänne nyt kun on aikaa :)


0,01 euron postimerkki!
Kuvien pitäisi tulla pienempinä, mutta kun eivät tule niin eivät tule. Lataaminen kestää hetken..
sunnuntai, 29. heinäkuu 2007
Laitan yhden kortin kuvan tänne nyt kun on aikaa :)


0,01 euron postimerkki!
Kuvien pitäisi tulla pienempinä, mutta kun eivät tule niin eivät tule. Lataaminen kestää hetken..
Kommentit